Translate

lördag 31 augusti 2013

Fix och trix

Ja en usel rubrik, jag vet! Men fixet stämmer i alla fall!

Igår testade jag lite olika "höstdukningar".


Tog med en del saker som jag inte brukar ha med mig, och så var jag ju tvungen att höstpimpa lite :-)

Ska bli skoj att testa live till veckan!


Idag hade jag med mig fika till jobbet.
Gjorde cheesecake och blandade i passionsfrukt i smeten, på toppen la jag massor av hallon som jag själv plockat ;-)
Det blev supergott och det var inte en smula kvar! Det ser jag som ett bra betyg ;-)

Jag fick till och med presenter av mina underbara kollegor!!!
Det hade jag absolut inte förväntat mig!!!
Tusen tack underbara ni!!! Jag är så otroligt lyckligt lottad som får spendera dagarna med er!!!
Inte konstigt att man älskar sitt jobb!!!



Tusen tack än en gång!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar