Translate

söndag 25 augusti 2013

Rogivande

Så otroligt skönt det är att få sova tills man vaknar av sig själv!

Det var precis vad jag fick göra idag!
Att sen få sitta ner i lugn och ro och äta frukost gjorde bara morgonen, förlåt förmiddagen, ännu bättre!

Hann med en fika med Jenny oxå innan jag hämtade, tänkte skriva gofisarna men med tanke på att dom bråkade sig i säng får dom heta bråkstakarna istället!

Vi åkte hem och grattade världens bästa mamma som fyllde år idag! Stort grattis igen till dig! Du är den bästa! Älskar dig!

När vi fikat klart åkte jag, barnen och Jenny ut till Hånäset och gick en promenad!
Det är så otroligt fint där!
Jag blir alldeles lugn när jag är där!
Fina hus att titta på och så vackert!



I morgon kommer Magnus hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar