Translate

lördag 17 maj 2014

Äntligen!!!

Nu börjar det likna riktig vår vilket betyder snart sommar!

Magnus har fixat en matplats på altanen av vårt gamla barbord!
Där har vi redan hunnit sitta och äta flera gånger :-D det blev superbra!!!

Curry vill mest mysa och mysa.
Han vet liksom inte huuur han ska bära sig är för att komma bara liiite närmre ;-)
Han vill helst ligga på halsen, under hakan, bara det att han är liiite för stor för det nu mer ;-)

Vi har naturligtvis haft altanhäng! Dock tyckte tjejerna att det var lite kallt så dom gömde sig under filten ;-)

Lite mera blommor måste nog införskaffas.


Cilia hade en jätte knorv uppe på huvet, "Vart då? Jag ser ingen!"
Hon kan det där med att underhålla, den där lilla damen ;-)

Gårdagkvällen blev så där oplanerat jättebra!
Vi fick besök kan man säga :-D
Halv tre kom jag i säng! Det var ett tag sen ;-)
Tack för en supermysig kväll alla!!!

Idag har vi mest myst... Eller nja, jag har rensat 5 stora PartyLite-kartonger med skor!
Sånt där som hamnar i härbret varje år!

Blev en att slänga, en att sälja och två att spara (ja då var det mina och Magnus vinterskor med där som tog upp en hel kartong bara dom ;-) ).
Hittade bl.a. barnens första små minisandaler i storlek 19!!! Så himla söta!!!

Krocket har vi oxå hunnit spela, passat på att sola när strålarna tittade fram och sett två filmer; Törnrosa och Modig :-)

Nu ser jag fram emot morgondagen som ska spenderas på en tyst retreat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar