Translate

söndag 11 maj 2014

Kalashelg

Den här helgen har gått i kalasens tecken.

Igår var Ciara bjuden på kalas hos en klasskompis och idag var det Cilias tur :-)
Jag är väldigt tacksam över att barnen har många kompisar!!!
Det är väl ett av en förälders värsta farhågor, att ens barn inte ska ha några vänner eller hamna utanför!

Mina barn har då fått inbankat i huvet hur viktigt det är att vara en bra kompis och ta hand om dom som kanske inte har någon att leka med, hoppas att det fastnat...

Nåt som fastnade på Magnus näthinna i morse var en bild på en smörgåstårta ;-)

Han tyckte det var taskigt att lägga upp en sån bild en söndag när det ju inte går att få tag på det här dessa dagar!

Så... Han handlade till en och så slängde vi ihop en egen :-D

Supergott var det!
Perfekt söndagsmiddag ;-)

Min moster är här och hälsar på och vi hade bestämt att jag skulle komma in ikväll och ge henne lite healing :-)
Det var otroligt kraftfullt! Så himla häftigt!
Jag fick mig oxå en omgång av henne! Jätte härligt!!! Perfekt avslutning på den här helgen :-)

Nu kommer jag att sova gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar