Translate

söndag 4 maj 2014

Det tar sig!

Nu börjar altanen likna nåt!!!
Äntligen!!! Vi har ju "bara" bott här i... Ja vad blir det... 10/11 år typ!

Gissa om jag längtar till ljumma sommarkvällar... Få krypa upp med en filt runt sig och en bra bok...
Tända en massa ljus och bara njuta!!!

Jag försöker komma ihåg att ta "före-bilder" det är inte alltid jag lyckas, men nu gjorde jag det ;-)
Vår gamla soffgrupp hade gett upp totalt.
Lösa, rostiga skruvar och pinnar som pekade hit och dit! Ena fåtöljen hade tappat hela ena sidan som hängde och slängde.

Annars då?
Barnen är inne i nån total trots! Allihopa tror jag! Försöker tänka "Komet" men det är inte så enkelt alla gånger!

Casper krävde en ny mamma här om dagen, men se han får gott dras med den han har ett tag till, typ hela livet ;-)


Vi hade föresten besök ikväll. Jag och Magnus satt i soffan i godan ro, då hör vi hur nån går ner, kanske tre trappsteg, från övervåningen. Det blev helt tyst så jag gick upp för att kolla så ingen av barnen satt i trappan!
Helt tomt!
Tittade in i vårt sovrum ifall någon gått in dit och lagt sig... Tomt där oxå!
Gick in i barnens rum och där snusade alla tre så gott i sina sängar så!

Spännande!!!! Eller vad säger du Malin ;-)

Nu ska jag oxå sova.
I morgon ska jag klippa mig och sen ta cellprov. Det sistnämnda är väl ett nödvändigt ont antar jag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar