Translate

fredag 2 maj 2014

Swish

Har ni provat swish, alltså betalning via mobilen?
Det måste va världens bästa uppfinning!
Så otroligt smidigt och enkelt!

Men det var egentligen inte det som sa swish utan dagarna!

Vi cyklar och leker och busar och ja... är!

Valborg "firade" vi med att städa barnens rum.
Casper är riktigt duktig på det där. Men han städar bäst själv...
Den här gången var jag med och la mig i ;-)
Nöjd kille ;-) Bra blev det :-)

På kvällen åkte vi en runda för att titta om vi såg några eldar. Klockan var "bara" nio så vissa hade inte tänt än...
Men fint var det...

Vi stannade till i Fors vid Perjostjärn. Barnen ville absolut dit :-)
En stor fin värmande brasa och en massa kompisar till barnen :-)
Jätte bra arrangerat av klass 4 med försäljning av bland annat korv och dricka! Toppen!

Ikväll har vi oxå tittat på brasa, men vår egen lilla fireplace :-)
Barnen har lekt i massor med diverse kompisar.
Oskar sover här och Ciara skulle sova borta, men precis när vi skulle lägga oss, sisådär vid tolv, ringde telefonen och hon längtade hem :-)
Då var jag väldigt glad att jag inte tog det där glaset med vin som jag hade tänkt ta tidigare på kvällen ;-)
Magnus tog en bild när jag var inne och la barnen... Han var inte själv ;-)
Ser ni ansiktet!!!

Nu sussar alla sött och vi ska göra det samma :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar