Translate

onsdag 1 maj 2013

Välkomnar våren

Ja! Är det inte det vi gör idag.
Välkomnar våren och hoppas att vi slipper vintern ett tag i alla fall ;-)

Casper fick vara hemma idag. Jätte ont i tån och fick knappt på sig skon :-(
Framåt kvällen gick det lite bättre så det går åt rätt håll i alla fall :-)

Vi har haft en jätte bra kväll!
Eldat här hemma och bara myst runt.
Ja vissa har väl myst mer än andra ;-)
Cilia var inte ute långa stunden, jag gick in och frågade om hon inte ville komma ut till oss andra?!
-Men jag haj ju jedan sett bjasan!

Hon kunde liksom inte riktigt förstå vad vi skulle stå där och glo för ;-)

Dom andra två däremot har hjälpt till att elda och ryckte det var så roligt!
Jätte duktiga!
Casper kom med den första vårblomman, "Till dig mamma!" :-D

Ja en riktig mysig Valborg fick vi och nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver!
Hoppas er kväll varit lika fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar