Translate

onsdag 24 februari 2010

Ännu en dag...

Har kommit hem från yogan och fått i mig lite mat. Magnus gjorde lasagne förut ikväll, men den var klar alldeles innan yogan så jag fick bara provsmaka en LIIITEN bit.... man ska inte äta direkt innan passet... Men NU så har jag oxå ätit! SÅÅÅ himla gott var det!!!

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Skjutsade barnen på dagis, sen åkte jag ner och hälsade på på jobbet en sista gång innan jag börjar på MÅNDAG :-D....!!! Ville kolla med chefen hur det blev med mina tider, och jag fick som jag ville *JIPPIIII*. Kommer att vara 100% i växeln och receptionen!!!!! Det kommer bli såååå himla bra!!!!! Min kollega Monica skrattade åt mig och sa att hon hade då ALDRIG sett nån som varit så glad över att få BÖRJA jobba! Hahaha... men det är ju så ;-) Tycker verkligen att det ska bli SUPERSKOJ!!!!

Min chef (Hans-Göran) fick sig oxå ett gott skratt... han frågade om jag inte skulle med och dricka kaffe, "jo, jag får passa på när jag e barnfri" sa jag, och så berättade jag att ibland när jag e och handlar utan barn, när jag står i kön och ska betala så låter jag folk gå före i kön, bara för att jag ska få stå där en stund till :-D Det är sant! Hahaha... han skrattade så han grät :-D. Se, där förgyllde jag hans dag oxå hehehe....

När jag varit på jobbet åkte jag hem och hämtade upp Cilia och Magnus, vi skulle på utvecklingssamtal på Ciaras dagis, ÄNTLIGEN!!! Har blivit flyttat ända sen i november! Men idag blev det av :-D. Det gick så bra, man blir SÅÅÅÅ stolt när man får berömm för sina barn!!! Man växer flera meter!!!! Så nu slår jag huvet i taket ;-). Dom hade bara positiva saker att säga, och så gämförde vi några frågor som vi svarat på med vad personalen tyckte, och det stämde oxå jätte bra :-D. Jag e SÅÅÅÅ himla glad att vi har våra barn där uppe!!! Dom är helt suveräna!!!!

När vi kom hem igen blev det mat (Casper hade beställt korv och pommesfrittes). Sen vilade vi lite.... Efter vilan BAKADE jag och barnen :-D. Tror jag e inne i nåt konstigt "bak-ryck".... får ta vara på det.... Det blev Daimrulltårta :-D !!!! SÅÅÅÅ sjukt gott!!!!

Nu sitter jag här i soffan efter yoga-passet.... ska gå och provsmaka lite..... daimrulltårta ;-)

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar