Translate

söndag 28 februari 2010

Vilken härlig dag!

Idag har vi lekt HELA dagen!!!
Casper, Ciara och Texas gick ut och lekte vid tio... sen var dom ute HEEELA dagen, men två brejk, ett för att åka ner och handla och ett för mat! Klockan var nog fem innan dom gick in! Dom har haft såååå roligt!!!

Köpte 3 par miniskidor när vi var ner och handlade... som dom har åkt!!!! Dom tyckte verkligen det var SUPERSKOJ!!!
MEGA-FYNDADE skor oxå ;-) Tre par, ett par till mig, ett par till Casper och ett par till Ciara för 325:- för ALLA tre!!!!!!

Då är det roligt att handla! Dom skulle ha kostat typ 1200... Det kallar jag REA :-D !!!

När vi kommit hem från handlingen blev det mat inne hos mormor och morfar, sen var jag och Lisa sugna på att åka lite skoter, så vi tog oss en tur.... hm....

LIIIIITE mycket snö var det..... HELT SJUKT!!!!! Men vi kom loss, och fick gå upp en väg så vi skulle kunna vända, på en vändplan!!!!!

Kolla!!!!! Bakom Mario ser man hur mycket snö det faktiskt är!!!
Vi fick stanna flera gånger så hundarna fick vila, dom va HEEELT slut!!!

Joisan tar en paus med Lisa på min gamla pärla ;-)

Till kvällen kom Lisa (Texas var kvar sen innan), mormor, morfar, Emma och Victor in och tittade på melodifestivalen och åt varma mackor. Eller ja, morfar kom in och åt, han kunde inte riktigt slita sig från 3-milen hehe... Jag hade fullt upp att lägga Ciara och Cilia, så jag såg kanske tre eller fyra låtar, men det verkade inte va nån höjdaromgång.... så jag tror inte att jag missade nåt ;-)
Casper och Texas fick va uppe LÄNGE ikväll och va lite stora ;-) Dom hade sååå roligt!!! Casper gick och la sig typ tio, halv elva.... så länge har han nog ALDRIG varit uppe.... Lisa och Texas gick in vid elva... SUPERMYSIGT!!!!!

I morgon blir det leka järnet tills Lisa och Tex ska åka hem igen.....

Nu blir det sängen för mig... i morgon får jag sovmorgon :-D Längtar!!!!!

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar