Translate

fredag 26 februari 2010

Säg: "BAJSKORRRRRRV"

Jag håller på och tränar Ciara på att säga bokstaven "R", den e svårare än man tror. Kommer ihåg att Casper oxå hade jätte problem att säga "R", men så i bilen en dag till dagis så släppte det bara :-D. Så nu har vi träning här hemma, och det enda hon tycker e riktigt roligt att säga är just "BAJSKORRRRRV" så då får det väl bli det då ;-) Jag e inte den som e den hehe.

Lisa och Texas kom idag!!!! JIPPIIII!!!!! Dom tog bilen i alla fall, tänkte åka tåg eller buss först. Barnen blev SÅÅÅÅÅ glada så det är helt sjukt! Dom har lekt järnet hela eftermiddagen och kvällen!!!! Så himla skoj!!!!! :-D
Dom bor ju "bara" i Borlänge, men det blir endå inte att man åker!!! Så himla synd för barnens skull... Idag kom dom på att dom skulle bygga koja under vår "kryp-tall", sen var dom ju tvungna att möblera oxå, så då tog dom ut alla möbler från lekstugan och möblerade i snön hahahaha!!!!

Vi tog en kvällspromenad jag, Lisa, mamma, Ciara, Mario och Joisan... åkte till Malungsfors och gick, det är så himla bra gå-vägar där!!! Specielt när man har vagnen med sig hehe... tog en timme ca. SUPERSKÖNT va det!!! Hade inte ens tjocka täckbyxor på mig, det ni :-D!!!!!

Nej, nu väntar jag på varma smörgåsar... mmmmmumms!!!!! Magnus blev lite sugen, och jag är inte svårövertalad hehe...

Ha en riktigt bra kväl alla!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar