Translate

torsdag 25 februari 2010

Sooool....

Har just kommit in från grannen... har varit där och lånat solariet... SÅÅÅÅ himla skönt!!!! Ja, jag vet att dom säger att det är sååå farligt, men jag mår bra av det, och så länge jag gör det kommer jag att fortsätta!
Drömde mig bort till sommaren och solen för en stund när jag låg där.... HELT underbart!
Casper börjar oxå ledsna lite på vintern tror jag... "mamma, kommer du ihåg när jag och Texas sprang ut nakna i regnet i på sommaren" sa han här om dagen! Godingen! Tänk va! Att bara kunna klä av sig naken och springa rakt ut i det varma regnet!!!!! Ja, förstår att han längtar ;-)

Idag hoppade "bak-rycket" över till Magnus, hehe... Han bakade snickers! Vi gjorde till och med hemmagjort kolasås :-D. Sen blev det en massa smält choklad och kolasås över, så då blandade vi i rispuffar och gjorde sånt godis oxå.... Så nu har vi skåpen fulla med gott-gott... FARLIGT FARLIGT!!!! Men men... snart är det lördag... och då FÅÅÅÅR MAN ;-)

I morgon hoppas vi att Lisa & c/o kommer!!!! Men Hampus e sjuk, har feber... så det ser inte så lovande ut... Hon skulle kolla med Pär om han kunde va kvar hemma med Hampus så att hon och Texas kunde komma upp! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!! Jag vet några som skulle bli ÖVERLYCKLIGA :-D

Nej, nu ska jag se om tvättmaskinen e klar... sen ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen.
Måste komma ihåg att ta med mig Cilia i morgon när jag skjutsar barnen... Magnus ska till tandläkaren.... virrig som man e så vet man aldrig... men hon påminner mig nog ;-)

Gnatt alla!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar