Translate

onsdag 3 februari 2010

Kan bli en spännande natt...

I kväll har jag varit på yoga igen! SÅÅÅÅ himla skönt!!! Bra uppvärmning dit oxå... pulsa i snö upp till midjan... Idag var det lite roligare att komma hem än förra veckan efter yogan ;-). Ikväll sov ALLA barnen sött, i samma rum!!! Det ska bli spännande att se hur det går... men det kommer säkert gå jätte bra! Dom sover säkert bättre i sällskap av varandra...

Provade min nya foundation idag, HUR BRA som helst!!! MaxFactor Dream satin Liquid foundation tror jag den heter! Kan varmt rekomendera den, SUPER BRA!!! Tror jag ska köpa upp ett lager så jag har, ifall dom slutar med den... brukar ha svårt att hitta nån jag verkligen trivs med... hm... törs jag chansa ;-)

Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills Casper fyller 5 år! Han har nerräkning kan jag lova... vi räknar nätter, lättare att förstå än dagar... hehe... så nu är det BARA 11 nätter kvar!!!!!!! :-D
Har inte riktigt klurat ut än hur vi ska lösa frukost på säng till honom... Det MÅSTE man nämligen få när man fyller år, det har jag och mina syskon ALLTID fått, och den traditionen tänker i alla fall jag föra vidare :-D. Får väl ställa klockan på 6 eller nåt och hoppas på att han inte vaknar innan hehe... eller hålla honom vaken JÄTTE länge kvällen innan så han sover länge... men det är väl ingen risk... det gjorde man väl aldrig... man låg bara och lyssnade ifall man skulle höra nån i trappan som va på väg upp hehe ;-)

Nej, kanske ska försöka komma i säng i tid idag... i morgon vet jag i alla fall vad jag ska göra.... SKOTTA SNÖ!!!!

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar