Translate

lördag 6 februari 2010

Vilken himla tur!

Ja, i morse när jag vaknade var jag helt säker på att jag åkt på magsjuka. Jag mådde så sjukt illa, och kvällen innan var jag helkonstig i magen. Jaha... då var det min tur då... Sprang ner på toa och låste in mig, var helt säker på att jag skulle spy, men det gick bra... Världens frossa fick jag oxå så jag bäddade ner mig på soffan och låg där hela förmiddagen... såg tydligen ut så här... Ciara eller Casper hade tagit kort på mig och Cilia... hehe...

Efter "powernapen" mådde jag mycket bättre, så det kan ju va för lite sömn nu på slutet som gjorde att jag mådde som jag mådde.

Det har kommit lite snö här hemma kan man lugnt säga... här hjälper Ciara mig sopa av bilen när vi skulle på dagis... Dom tre snöhögarna på andra bilden är fyrhjulingarna... man ser dom knappt, bara styrena och handbromsarna som sticker upp hehe  :-)


Igår hjälpte Ciara mig borsta Mario... han lossar så sjukt mycket hår!!!!!!! Tar ju liksom aldrig slut!!! Sen busade Mario i snön och fick plötsligt syn på nåt..... Det var morfar som var uppe på verkstads-taket och skottade bort snön... Ciara tyckte det var jätte spännande hon med hehe...


Annars har det varit en VÄLDIGT lugn dag... Casper e fortfarande hostig, men lite bättre i alla fall... här är det bus med Cilia nu ikväll... hon har två riktigt bra läromästare kan jag lova ;-)


Nyss gjorde jag en ansiktsmask och färgade brynen... tänkte jag skulle känna mig lite piggare, och det funkade riktigt bra faktiskt ;-), sen har vi tittat på Melodifestivalen, men jag vet då inte om jag tyckte att nåt av bidragen var så särskilt bra. Var nog rätt som gick vidare i alla fall.

Nu blir det nog snart sängen... så jag inte mår i morgon som jag gjorde idag...

Ha dé!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar