Translate

söndag 18 november 2012

Skämskudde

Det kan inte va hälsosamt att tvinga sig själv att se filmer som gör att man bara vill drunkna i skämskudden...
Jag syftar på en film vi såg igår... Mr Beans semester. Alltså jag är inte gjort för att se sånna filmer. Vet liksom inte vart jag ska vända mig! Så himla pinsamt!!! Men samtidigt otroligt roligt!

Ja, skämskudden var framme flera flera gånger!

Ikväll, ingen skämskudde.
Trots att jag sitter och äter upp barnens godis... men det är godis dom inte visste att dom hade, så då gör det inget va ;-)

Annars har dagen bjudit på skogspeomenix för mig, tjejerna och Mario.
Tjejerna fick följa så att Casper och hans kompis "P", som varit här och lekt idag, skulle få vara ifred lite ;-)
Gösses vad bra dom är på att störa och retas dom små liven...
Men, det löstes alltså på ett mycket bra sätt :-)

Nej, nu är det dax att förbereda morgondagen.

Hoppas ni haft en fin helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar