Translate

söndag 11 november 2012

Miss i planeringen

Inte en enda *piip*söndag har jag fått se Solsidan. Nu är väl snart säsongen slut så det känns som det kvittar.
Förut kunde det va nåt jag verkligen såg fram emot. Få krypa ner under filten och skratta så där hjärtligt åt galenskapen. Äh, det är väl iofs nog med galenskap att skratta åt här så!
Idag har vi hunnit med en hel del. Först fick Magnus paket och kort och armband som barnen gjort. Sen åkte vi till Helene och barnen, lek och installation av diverse elektroniska apparater stod på schemat, "men ska pappa med till Oskar" frågade en chockad Casper ;-) Jajjemen, det var han som stöd för installationerna :-)
Hemma igen fixade Magnus maten och jag passade på att hiva ut några kartonger med kartonger (ja, det blir lätt så i PL's värld) medan det fortfarande var ljust. Det är ju aldrig ljust när jag kommer hem på vardagarna så man får liksom passa på... Efter maten var vi in till morfar och mormor med mer paket och fikade. Kladdkakemuffins med chokladkräm och grädde... Mumma!!!
Nu HOPPAS jag att vildingarna har somnat, ska testa att smyga mig ner... Måste sammanställa Findus tid hos oss och sen finns det väl en hel del annat att ta tag i oxå har jag en känsla av...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar