Translate

tisdag 27 november 2012

"Kalla-det-vad-du-vill-are"

Tänk vad roligt det är.
Man sitter på jobbet med telefonluren en halvmeter från örat för att nån bara skriker och vrålar åt en.
Man försöker förklara men det slutar med att man får ett "JAVLA FITTA!!!" Vrålat rakt i örat.

Jag blir så arg så det liksom sticker i hela kroppen och kastar telefonluren som om den bränt mig i handen!

Skit oxå! "You made my day" liksom... eller inte!
Hur behandlar dom sånna dom känner när dom behandlar okända på det här sättet, det undrar jag!

Jag vet att dom kommer i alla skepnader, men jag vet oxå att jag aldrig blivit kallad "JAVLA FITTA" av några andra än "Kalla-det-vad-du-vill-are" under mina 11 år på jobbet.

Kan man inte ha utbildning i hyfs, vett och etikett liksom?
Finns så klart väldigt många, från alla håll och kanter, som skulle behöva gå det ;-)

Nej, nu ska den här "JAVLA FITTAN" gå och lägga sig.

Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar