Translate

lördag 24 november 2012

Skoj skoj skoj

Vilken jätteroligt kväll vi hade igår!
Kommunens salonger stod på schemat. Supergod mat och superbra underhållning!!! Skrattade så tårarna rann, vad annars kan man göra åt Iggesundsgänget med sina låtar och fräckisar! Eller delar av gänget iaf :-)

Ja, riktigt roligt var det.
Magnus kommentar när jag kom hem var "Mä! Är du redan hemma?!" ;-)
Ja, här är det ordning och reda ;-)

Huvudvärken gav jag tydligen till Magnus, för jag har då inte kännt av den, men det här han, snällt va ;-)

Dagen har bestått av promenix, mys, spel, pyssel och fix.
Lekstugan fick jul belysning, så nu lyser det så fint så.

Gjorde i ordning en kruka och några buketter också :-)

Vid frukosten satt Cilia och sjöng så fint så, mitt i alltihop slutar hon och säger "Jag jöj så häj så jag blij vajm i hjättat"... Hon är väl bara för underbar :-)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar