Translate

torsdag 22 november 2012

Laddat

Har varit inne hos grannen och laddat d-vitaminförrådet!

SÅÅÅ himla skönt!!!Riktigt riktigt varmt och ljust och skönt.
Lite lite för varmt... insåg när det var 5 minuter kvar att jag glömt slå på fläkten...
Men det gööör inget!!!

Här om dagen när jag, stressad som vanligt, var på väg hem från jobbet slet jag tag i bildörren, låst?
Men jag låste inte... testade nästa dörr, låst den oxå! Men hallå!
Till slut insåg jag att det var fel bil jag gick runt och slet i dörrarna på... ja, men ganska typiskt mig ändå...

I morse kom Casper och Ciara in, "får vi gå ner?", dom kommer alltid in och frågar innan dom går ner ;-)
Mmmm..... mumlar jag, gör det...
När dom gått tittar jag på klockan... 04.50 !!!!!!
Men hallå!
Normalt att skicka ner ungarna kl. 04.50 på morgonen!!!!
Och hur kunde dom vanka så himla tidigt!?
Jaja... Hoppas för deras egen skull att dom sover liiite längre i morgon.

Nu har jag svettats klart så jag kan hoppa in i duschen.

Just ja, tänkte göra en cheesecake och ta med på jobbet i morgon...

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar