Translate

måndag 19 november 2012

På med filtret

Alldeles för länge har filtret varit av!
Filtret som jag sorterar bort skitsnack och negativa människors påverkan på mig med!
Hur kunde jag tappa det?
Men jag antar att nog mycket negativitet runt omkring gör att det tillslut försvinner! Liksom fräter sönder det.
Nej, som sagt, nu räcker det!

Konstiga människor idag som pratar om Satan och änglar och sex så man fattar noll var väl en nog till anledning att leta reda på filtret igen antar jag ;-)

Jag måste lära mig att inte ta åt mig det negativa, dumma... Det ska liksom bara rinna av! Som det gjorde förut!

Det är inte konstigt att jag inte känt mig som mig!
Men nu... Så där!
Nu får vi se om jag jag satt fast det tillräckligt ;-)
Sen finns det ju alltid solglimtar som gör att jag funkar i alla fall, ni vet vilka ni är :-) Tack för att ni finns!

I morgon får förresten den som känner för det, komma hit och fika lite och titta på ljus. Tänkte ha en liten hemmavisning :-) Kl 18.30.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Det lustiga med det där filtret är att det glider på sned rätt som det är och väldigt smygande. Plötsligt så är det inte riktigt på plats och energin läcker ut. Det är inte lika lätt att smyga tillbaka det dock, men väl värt allt arbete. Gött att du fått ditt på plats nu :)

    Vart bor du förresten? Om jag skulle kika in på lite ljusterapi till kvällen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas filtret sitter ;-)
    åå vad jag hade önskat att jag kunde kika förbi och få fika med dig och kolla på ljus <3
    Kraamis

    SvaraRadera