Translate

lördag 10 november 2012

Taskigt

Magnus och barnen är uppe och städar deras rum.
Tung musik hörs från övervåningen  och jag har en känsla av att han inte vill ha min hjälp...

Jag gör väl nåt annat urkul istället... Diskar... Eftersom vår diskmaskin sagt upp sig... Jihoo... NOT! Skittaskigt av den faktiskt!
Tänk att det alltid måste va nåt! Det kan liksom aldrig flyta på!

Mamma skickade och frågade om vi ville komma in och äta mat lite senare :-D JAAA tack!!!!
Hon tänkte det var jobbigt att laga mat och få en massa disk när man inte har nån diskmaskin :-D
Underbara mamma!!!!

I eftermiddag ska jag och tjejerna på kalas på badet.
Dom är så klart jätte taggade. Jag känner mest att det inte är världens bästa sätt att boosta det redan obefintliga självförtroendet.
Jaja, hä e söm hä e :-)

Nähä, göra lite nytta då... Diska var det ja...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar