Translate

torsdag 23 augusti 2012

Höstrusk

Har haft en jätte härlig visning ikväll, hos min kära mor :-)
Så himla roligt att få visa lite nya produkter och ny katalog :-D
Tusen tack till er som kom :-D!

Det gör inte det minsta att det vräker ner och är mörkt som bara den, blir ju bara ännu mysigare att få visa alla fina ljus och produkter :-D

Blev en sen kväll för barnen som fick följa och blev mutade med film, "Snurfarna" som Cilia säger, och snacks :-) . Hon (Cilia) fick även sitt favvofika, "bjunisaj" (brunisar), alltså sånna där små chokladkakor med pärlsocker på, som man skär i "snedbitar" ja men svammel, jag vet... Men vet ni vad jag menar ;-)

Har förresten fyndat idag... På Lidl... Jeans för 99:- ! 99:-! Helt sjukt! Men jag är glad :-D

Nu släcker jag för dagen. I morgon åker Magnus till Östersund, han ska dit och fota :-)
Vi hann ses en sväng på söndag kväll, sen har han jobbat kväll hela veckan och vi har mötts på trappen, men det är ingen risk att vi tröttnar på varandra iaf ;-)
Hoppas han får en superrolig helg :-D Man behöver sånna helger! Jag lever fortfarande på min ;-) Bilder var det ja... Ska försöka få lite tid till det i helgen tänkte jag ;-)
Ja ni vet, den där tiden som inte riktigt vill räcka till :-)

Kram och Gnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar