Translate

måndag 27 augusti 2012

Lång dag

Ja, det blev en lång dag.
Avslutade med p-möte.
Men det är bara att vänja sig.
From måndag går jag upp på 100% igen :-)
Känns superbra!!!

Barnen vet jag att det inte går nån nöd på.
Dom ÄLSKAR att få vara på dagis och fritids och leka med sina kompisar :-D

Gäller bara för mig att lära mig planera lite mera... mat tänker jag då framförallt på...
Den tjatiga maten...

Ja då, det ska vi nog kunna lösa ;-)

Jag har nog inte fått ut en 100% lön sen innan vi fick Casper, alltså över 7 år sen... när jag väl jobbade 100 en sväng, så var jag ju hemma med sjuka barn titt som tätt...
Ska bli riktigt riktigt skönt faktiskt!!!

Strax sovdax!

Men det kliar, överallt!
Jag har, med hjälp av Magnus, klippt mig själv. Eller rättare sagt rakat sidorna ;-)
Tusan vad det växer!!!
Det är när man har så här kort hår som man märker hur fort det faktiskt gör det!

Nej... Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar