Translate

fredag 10 augusti 2012

Trollstigen

En riktig bildbomb från vår lilla tur till "Trollstigen"

 
















Dasset var ju så fint så det var ju Ciara bara TVUNGEN att prova ;-)

 Trollens skor står på rad...

Fyndade på loppisen gjorde jag oxå...
En plättlagg! Här ska göras plättar!!!!!

 Att ha smycken i...

Vi kommer garanterat att besöka Trollstigen fler gånger, det kan jag lova ;-)
 
Nu önskar jag bara att min cykel kommer till rätta så att vi kan ut och cykla!!! 
Ååååå!!!!! TYPISKT oxå! TYPISKT MIG oxå!!!

Kram och Gnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Vart ligger den? Mobyn skrev du,vid loppisen,men jag vet ändå inte,såg ut att vara värt ett besök! Kram Dalla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! På rakan, innan Vallmogården, på höger sida om du kommer från Malung! Absolut värt ett besök :-D

      Radera