Translate

fredag 31 augusti 2012

Fin Fin Fin dag!!!

Att vakna till att hela familjen kommer upp med paket och sjunger "Ja må hon leva", det måste ju va det absolut bästa sättet att vakna på!
Vem går då inte runt med ett leende på läpparna resten av dagen?
När paketet sen innehåller denna skönhet, ja då är ju dagen fulländad, redan från början :-D


En Metal  Mulisha väska :-D
HAPPY ME!!!!

"Mamma ta kot på mej näj jag jöj så häj..."
"Okej, Prinsessan Ros ;-)"
Och när man uttalar hennes namn "Prinsessan ROS" så måste man buga så där djupt och sträcka bak ena benet ;-) Bara så ni vet menar jag ;-)
 
Ciara och Casper hjälpte mig plocka lite rönnbär så vi kunde dekorera "kreativen"

Massa ljus i vårt hus naturligtvis ;-)
 

En jätte jätte jätte bra dag har det varit! Mamma bjöd på lunch och på eftermiddagen kom mormor, morfar och farmor och fikade. TUSEN TACK för alla fina presenter!!!
Och TUSEN TACK för alla grattis jag fått idag! Och för att inte tala om alla som sjungit för mig, både hemma, på jobbet, i telefonen och i datorn från Kapstaden :-D

Det är ju helt galet att fylla år när det finns Facebook!!!
Roligt är det hur som helst ;-)

Nej, nu ska jag mojsa ner mig ännu mer under filten och smaka på den Ungerska salamin vi fick av Bengt :-D Tusen Tack för det!!!

Kram på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar