Translate

onsdag 15 augusti 2012

Beslutsångest...

Börjar bli lite pirrig faktiskt...
Inför helgen!!!

PL konferens med tema "Oscarsgala" Ja, men tack för den säger jag då...
Jag är ju inte direkt nån "Oscarsgala-människa" Att jag dessutom vunnit en VIP-biljett och ska få komma backstage, träffa Martin Stenmarck, och en massa annat skoj gör ju inte saken bättre!!!

Nu har jag enorm beslutsångest...
Vet inte vilken klänning jag ska ha... (I-landsproblem I KNOW!!!)
Har två, samma märke, samma färg, olika "stuk" ;-)

Så här ser dom ut... liggandes på golvet ;-)

Den första...
Inga axelband, skuren under bysten, kortare fram och längre bak.

Den andra...
"One shoulder" med drapering över ena armen, "halvt" skuren under bysten...
Båda klänningarna kommer från AX PARIS (ett litet tips... Nelly har dessa MEN det är både billigare och går snabbare att beställa direkt från AX PARIS hemsida!)

Tillbehören ;-)
REA-fynd!!! Väskan i Borlänge och skorna här hemma :-)
Det gäller att passa på ;-)

Jag kommer att ta med bägge, kommer nog bero lite på dagsformen vilken jag väljer ;-)
Men... SNÄLLA SNÄLLA, synpunkter tack!!!

Nej, nu ska jag bädda ner mig.
Har en sjuk Ciara där uppe som inte riktigt vill erkänna att hon e sjuk utan tycker att man kan stoja runt och vara som vanligt fastän man har feber... men det slår tillbaka nu på natten...
Cilia håller oxå på att bli förkyld... hon har lekt sjukstuga hela kvällen.

Hon har dessutom plockat blåbär med Casper och Emma idag.
I skogen utbrister hon "! Emma tyst! Jag höjde nåt!" Vad hörde du? frågade Emma, "En Klackspända!" Svarar Cilia...!!!!
En Klackspända! Den är för övrigt svart och vit om ni inte visste hur en sån ser ut!

Tänkte vi skulle ha safari här hemma! Det utlovas Klackspändor, Blådjur och Snurrsippor!

Kram och Gnatt på er!


1 kommentar:

  1. Båda klänningarna är superfina, men ta den på översta bilden. Mer hud åt folket (eller Martin Stenmark ;) ) liksom. Bilder på valet är naturligtvis ett krav.
    Kram på dig

    SvaraRadera