Translate

onsdag 8 augusti 2012

Skulle ju...

Jag och barnen fick en jätte mysig dag!

Hämtade dem på dagis/fritids.
Ringde och fick komma och hämta en cykelsits som C och M ville bli av med (tusen tack för det!!!), åkte om hos farmor och skulle kolla, IGEN, om min cykel verkligen inte var där!!! Men nej...
(Om någon har lånat min cykel och glömt lämna tillbaka den så vill jag ha den NU!!!)

När vi sen åkte hem åkte vi förbi på loppisen i Mobyn, där dom har en "Trollstig"!
Och gösses vad mysigt det var!!!
Kan varmt rekommendera en tripp dit!
Barnen hade varit dit förut så dom sprang runt och skulle visa det, och det och det och titta här och titta där!
Men det var jätte mysigt!
Fyndade lite på loppisen oxå ;-)
Men sen hittade barnen en HEL låda med ko-bjällror... Ja, resten kan ni föreställa er!
Efter grava hörselskador åkte vi hem igen ;-)

Skulle ju visa bilder på "Snurrsippor", troll och "Skräcken" hade jag tänkt!
MEN... Nu gick klockan så där fort igen och uppladdningen till dropbox tar SÅÅÅÅ lång tid!!!

Dessutom gick jag in till grannen, där är det ALLTID sol ;-) och eftersom modernatur VÄGRAR ge oss nån sol och värme så la jag mig där en stund och njöt!!!

Nu måste jag duscha för att inte lukta som en skunk, och då blir klockan ÄNNU mer, så snurrsippan får ni se i morgon ;-)

Kram och Gnatt på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar