Translate

måndag 20 augusti 2012

Ibland blir man bara så himla glad!

Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR julen!!!
Har alltid gjort och kommer alltid att göra!

PartyLite har en "Julkrubba" som kom förra året, Modern Nativitet heter den, superfin!!!
Den brukar jag ha med mig ut på visningar, så jag kan inte ha den framme hemma!

Har en "vanlig" som barnen brukar få figurerna till i paketkalendern, men dom ligger mest utspridda över hela huset... ja, ni vet väl kanske hur det är ;-)

Men! Då i helgen så bara låg dom där!
 

 



PartyLites "gamla" julkrubba!!! Som fanns innan min PL-tid:-D
Ni kan ju GISSA om jag blev glad!!! Figurerna är SÅÅÅ himla fina! "Kläderna" är i jättefint tyg :-D
Bakom figurerna är det en glasskiva med mönster. Man ska ha två ljus fram, två nere bakom glasskivan och i mitten bak är det en upphöjd hållare som blir stjärnan :-)

Ååå!!! Nu längtar jag ju nästan till julen så jag får använda den!!!!!!

Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar