Translate

fredag 26 oktober 2012

Det var länge sen!

Sitter i soffan under filten.
Chili har parkerat i mitt knä.
På bordet bredvid mig står en Likör43 med mjölk!
Hade nog glömt riktigt hur gott det var!
Riktigt, riktigt god!!!

Har även fixat inför söndagen.
Jag har bestämt att jag och Ciara ska ha en riktig mysdag!
I grannkommunen visar dom nya Tingeling-filmen!!!
Hon vet inget än. Det är en överraskning ;-)
Hennes allra, allra första biobesök :-D

Undra vem av oss som kommer tycka det är roligast ;-)

Nej, nu ska jag njuta klart av min goding.

Kram och Gnatt på er!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken påminnelse om en riktigt god klassiker. Måste nog följa ditt tilltag och bege mig ut på mjölk- och likörshopping.

    Njut lika mycket båda du och Ciara på söndag nu. Låter som en riktigt mysig dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag! Supergott ;-)!!! Jag tror oxå att vi kommer njuta lika mycket båda två i morgon ;-) Kram

      Radera