Translate

söndag 7 oktober 2012

Gasen i botten!

Ja, den här dagen gick undan!
Åkte hemifrån strax före 9 och kom hem... Var den fem kanske... Vet inte riktigt faktiskt. Har knappt hunnit titta på klockan!

Kl 10 slog vi upp portarna, då var det redan kö sen en halvtimme tillbaka utanför!
Jätte skoj!
Sen gick det på i ett!
Ber om ursäkt till de jag inte hann hälsa på, men ibland hann jag inte ens titta upp från kassan mellan kunderna!

Allt flöt på jätte bra kändes det som! Tror dom flesta är nöjda. Sen kan man aldrig veta hur mycket eller lite man kommer få sålt, men jag fick undan en hel del. Samtidigt så hittade jag ju så klart en hel del "nytt" till barnen oxå!
Vad sägs om ett Didriksson ställ (jacka och byxa) till Ciara för 70:- ! En fleecefodrad gallonoverall till Cilia för 30:- ! En jacka till Casper för 40:- och massor med tröjor, byxor, klänningar för 10-20 kr styck!!!
Ja, den som ville kunde garanterat fynda idag!!!
Så himla roligt!

Familjen i Fors bjöd på fika utanför och det var mycket uppskattat!

En till grej som många verkade tycka var bra, var att säljarna kunde skänka kläder dom inte fått sålt och inte ville ta med hem igen, till välgörenhet!
Tror det blev 4-5 sopsäckar med kläder som nu kommer till användning av barn som verkligen behöver dem!

Ja, tusen tack till ALLA medverkande för en jätte lyckad barnloppis!!!

Magnus hade röjjt som bara den här hemma :-D
Tänk vad bra han är!!!

Nej, nu ska jag snart leta reda på kudden känner jag...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar