Translate

onsdag 10 oktober 2012

Ojoj

Risken är väääldigt stor att jag somnar här bredvid Cilia känner jag... Och hon vill inte alls sova!

Jag som skulle så mycket!
Hann inte ett skit!
Har stått vid spisen hela kvällen, köttfärsbiffar stod på menyn. Jag gör alltid men "fransk löksoppa" i, sååå gott, och barnen känner inte av löken ;-)

Magnus har dammsugat och torkat golven idag!!! Jaaa jag vet!!! Hm... Undra vad han har i kikaren... Egentligen...

Nej... Tro om jag ska fråga Cilia om det är ok att jag går ner och gör mig klar och sen kommer upp direkt :-) borde funka... Vi gör ett försök :-)

Kan lika gärna mojsa ner mig bredvid henne känner jag :-) hon och jag har inte hunnit mysa nåt i soffan idag, kanske det hon känner :-)

Kram

1 kommentar:

  1. Han som är bra...10 oktober 2012 kl. 22:45

    Ja, vad kan han ha i kikaren.... kanske lite skönare att andas och kunna röra sig här hemma utan att snubbla på allt skräp... ;-)

    SvaraRadera