Translate

fredag 5 oktober 2012

Nice!!!

Mamma skickade sms igår kväll, hon frågade om jag ville komma in på trerätters middag med lite vin ikväll!

Ett sånt erbjudande tackar man ju liksom inte nej till!!!

Fixade i alla fall mat till resten av familjen innan jag gick ;-)

Massor av god mat och dryck med jättetrevligt sällskap har jag fått avnjuta ikväll!
Till förrätt var det Gubbröra! Så otroligt gott, var jätte länge sen jag åt det!
Till varmrätt; Älgfilé, kycklingfilé, hasselbackspotatis, fräst spenat med vitlök och såser! Ja, jag vet! GALET GOTT!
Till dessert; Kladdkakemuffins med chokladkräm och grädde!!! JAA JAG VEET! SUPERGOTT!!!
Till maten drack vi ett jätte gott rött Kravmärkt vin från Italien... och till desserten hjortronlikör! Mumma!

Nu ska jag bara mojsa ner mig under filten och njuta av kvällen...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar