Translate

måndag 8 oktober 2012

Pling Pling

Idag plingade det till i telefonen!
Mina glasögon hade kommit :-D
Jag kan bara säga SHIT!!! Jag har ju inte sett ett skit med mina gamla!
Nu förstår jag vart huvudvärken kommit ifrån! Jösses säger jag bara!!!

Det kom ett till Pling.
Order från Magnus!
Han är riktigt på "G" här hemma kan jag lova, och det är så himla bra, för då vill, eller måste ;-),  jag oxå grejja ;-)
Han hade skurat hela badrummet med klorin, to m väggarna! Igår tog han köket!

Själv har jag tagit itu med hallen...
Ja, vi har faktiskt en hall, även om det kanske inte sett så ut ;-)
Titta får ni se... så här såg det ut... Ja, här hade jag ju då börjat... då ser det ut så här, när jag är mitt uppe i röjjet... jag sprider ut mig som en löpeld!


Men nu börjar det likna nåt i alla fall! Jo, det fanns ett golv där under!!!
Vi är i alla fall en LIIIIIITEN bit påväg ;-)
Ja jag vet, det är helt vansinnigt!!!!!!!

Han "hotade" även med att allt som låg på golvet i sovrummet i morgon åket ut! Hm... Eftersom jag spenderat hela eftermiddagen och kvällen i hallen så har jag inte hunnit dit än!
Kan ju hoppas att jag får lite uppskov ;-)
Fick till och med barnen att städa sitt rum!!! Det smittar av sig minsann ;-)

Nu tar jag kvällen! Kram kram



1 kommentar:

  1. Wohoo!! Vad duktiga ni är! :D Superfint!

    SvaraRadera