Translate

torsdag 25 oktober 2012

Hm...

Det var verkligen ingen smart idé att hoppa över lunchen idag.
Men vad ska man då när tiden inte räcker till! Och vad gör man inte för sina gofisar :-)
Skulle fixa Halloween-kläder till Casper som ska ha halloweenfest på skolan i morgon.
Hittade tillslut och det fick godkännt, han har då varit och skrämt mormor iaf ;-)

Magnus hade maten klar när vi kom hem.
När vi ätit gick jag ner till pappa för att låna lyften till bilen.
Hade redan lagt fram vinterdäcken.
Sen kom jag inge längre...
"Jag lånar den här! Ska byta däck"
"Nej. Hä ska du inte, kyr ner an jåt sö årn i hä" (Nej. Det ska du inte, kör ner den hit så ordnar jag det).

När jag sen kom ner med bilen fick jag inte köra in den i verkstan heller... "Hä da jer I". (Det där gör jag)
Hm... Han litar verkligen inte på mig, konstigt... Undra varför ;-)
Världens bästa är han i alla fall, pappsen :-D

Nu gör jag så lite som möjligt. Huvet värker, men jag får skylla mig själv...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar