Translate

tisdag 2 oktober 2012

Magnus fixar

Ja, som jag har sagt förut så är Magnus riktigt bra på att fixa!

Idag när jag var på jobbet började det komma mms från Magnus.
Han höll på att flytta om tavlor och sätta upp vägglampetter i tv-rummet :-D

Här kommer resultatet
Dom tre tavlorna högst upp till vänster har Magnus målat, eller tecknat eller vad man ska säga. Superfina!!!
Han är riktigt duktig!




Korten på barnen har han så klart oxå tagit ;-)
Och vägglampetterna, och hållarna i, kommer naturligtvis från PL ;-)

Det blev en bra dag det här med :-) Bara kallad "jävelmamma" några gånger ;-) Det är jobbigt att inte få som man vill vet ni ;-)
Barnen har haft uppvisning på studsmattan, ingen entre idag ;-)
Jag klurar lite på kuddar till soffan... har ju sånna där stryka-på-bilder... får bli ett projekt lite längre fram ;-) Nu måste jag först och främst få ordning på barnkläderna till loppisen på söndag!

Nej, nu tackar jag för mig!

Kram och Gnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Konstnärligt pysslande make du har. Snyggt blev det oxå :)
    Kram på dig

    SvaraRadera