Translate

onsdag 10 oktober 2012

Kär

Lägger mig alldeles varm i hjärtat!
Kan man va kär i ett fenomen? I så fall är jag kär i norrsken!!!
Det är ju helt obeskrivligt fantastiskt!!!
Hade kunnat stå på altanen hela natten!!!

Men ett vackrare sätt att avsluta denna kväll på finns nog inte!

Kvällen spenderades hos "K" på visning :-) jätte roligt! Härliga människor!!!

Magnus röntgen får han svar på inom en vecka. Hoppas bara att dom kan se nåt nu oxå :-)
Han hann med lite shopping oxå, duschdraperi, badrumsmatta och halkskydd. Byxor till Casper fick dom oxå tag på :-D super!!!

Kram och Gnatt på er

1 kommentar:

  1. Så himla mysigt med norrsken, kan inte minnas när jag såg det senast. Vi får försöka skypa en annan dag istället, blev supermycket jobb så har bara kommit hem och duschat och nu är det sovdags. Kommer nog ha fullt upp resten av veckan om jag känner mig och min miniperfektionist inom mig rätt :P Gnatt och hälsa och krama alla från mig! Puss och kram

    SvaraRadera