Translate

tisdag 16 oktober 2012

Jag vill oxå...

Casper fick hem sin läxa idag.

Det är aldrig några problem att få den gjord! Än så länge då...
Han tycker det är jätte skoj! Och det gör jag med :-D !
Faktiskt!
Jag har längtat efter att få göra läxorna med mina barn!

Vet ni, för några år sen... Ja, nu när jag tänker efter, ganska många år sen... så hittade jag en gammal mattebok som vi hade på... Tja... Mellanstadiet kanske, som jag tog fram och "jobbade" med, som Casper säger ;-)
Ja, jag vet, jag e lite småknäpp, men sån e jag ;-) Men jag tycker det är roligt!

Cilia är jätte avundsjuk på Casper för att han har läxor!
"Jag vill oxå ha läxa!!!" Hojtade hon för fullt idag när vi började på Caspers... Hoppas bara det håller i sig ;-)

Kram


2 kommentarer:

  1. Vad duktig han är!! Läxor var ju superkult när man var liten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!!! Jätte skoj! Roligt att det smittar av sig på dom mindre oxå ;-)

      Radera