Translate

tisdag 23 oktober 2012

Mötestider

Det är mycket möten nu... Varför är det alltid så på hösten? Inga tråkiga möten, absolut inte. Men själva grejen!?
Bra och givande brukarråd idag i alla fall.

Här hemma har Casper tränat på sin läsläxa. Han är verkligen jätte duktig på att läsa! Tror jag ska se om jag hittar nån spännande bok till julklapp ;-) Nån sån där serie som man inte kan sluta läsa!

Skrivning har det oxå tränats på ;-) av alla tre ;-) Cilia är helt otrolig. Var tvungen att dubbelkolla med Ciara och Casper om det verkligen var Cilia som skrivit allt själv! Och ja, det var det :-) Talade om för dom att hon hade väl sett hur duktiga dom är att skriva och lärt sig av dom ;-)

Jag själv, känner mig som... Vet inte... Not so good... Vet inte vad det är... Inte tillräcklig, kanske passar in...

Nu ska jag gå och lägga mig!
Ja, jag veeet!!! Klockan är bara kvart över nio!!! Tänkte se om jag kan sova bort... Den där känslan...

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar