Translate

fredag 15 mars 2013

Lyx

Det känns som om den här dagen har snabbspolats fram!
Jösses vad fort den gått!

Mamma ringde och frågade om hon kunde få hämta barnen tidigare på dagis :-D Självklart fick hon det!

När jag kom hem packade jag upp lite leveranser! Alltid lika roligt! Lite till mig från tävlingar :-D Nya sommarkatalogen och sommardofterna :-D Sååå roligt!!!
Magnus fixade mat, älgfile'!!! Han hade hittat älgkött i frysen, när det legat framme ett tag insåg han att det var filé ! Det blev med andra ord en riktig lyxmiddag ikväll ;-)

Efter maten byggde vi pärlplattor!
Så pilligt och så roligt :-D Undra om det egentligen var jag eller barnen som gillade det mest ;-)

I morgon blir det Orsa! Ser verkligen fram emot att få se våra sommarnyheter :-D

Självklart proveldar jag våra tre nykomlingar; coconut colada, mangotini och tropical daiquiri ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar