Translate

fredag 29 mars 2013

Härliga dagar

Ja det blev en riktigt bra det här oxå :-)

Efter att jag druckit upp kaffet gick jag ner till lekparken. Nästan framme möttes jag av Pär och dom tre minsta. Ciara hade ramlat och slagit i armen.
Lite rivsår så det var ingen fara.
Vi gick ner till parken och hon ville ABSOLUT snurra på "karusellen".
Fortare och fortare, mer och mer!
Tillslut sa jag att det fick räcka så hon inte skulle må illa eller spy!
Jo men visst!
Det gick inte många minuter efter att hon kommit av den...

Men nu har hon testat att åka snurrkarusell tills hon spyr oxå, jag menar det är ju en sån där sak som bara ska göras ;-)

Med lunch i magen åkte vi till Falun och tittade på Daniel, Adam och alla andra duktiga, galna åkare ;-)
Alltså shit! Så sjukt duktiga!

En jätte härlig dag i solen bland glada människor, och härliga dagar här hos Systeryster med familj :-D

I morgon bär det av hemåt, där långväga resenärer väntar!!!
Som vi har längtat!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar