Translate

fredag 1 mars 2013

Konstigt

Ja tänk vad konstigt det är!
Borde liksom inte all tvätt tvätta och torka sig självt och alla saker automatiskt hoppa till sina rätta platser, all disk diskas och all mat lagas när man är sjuk... Hm... mycket märkligt det där tycker jag!

Den där duschen jag "strax" skulle ta i mitt förra inlägg har jag just tagit...
Jaja, jag ska väl vara glad att jag har en dusch att hoppa in i antar jag ;-)

I eftermiddags kom dom två större vilddjuren hem och *PANG* sa det så såg det ut som en bomb hade gått av i hallen!

Jaja, orka liksom!
Skulle ha dammsugit och städat också, men med tanke på hur slut jag blev bara av att bädda rent i alla sängar så får det vänta någon dag...

Här får ni lite bilder på skrotfian som tjatat öronen av oss idag ;-)



Jag har föresten till och med ätit mat idag! Det ni! Och druckit kaffe!!!
Så sugen som jag varit på kaffe idag har jag nog aldrig varit, efter flera dagars uppehåll!!!
Det var SÅÅÅ gott! Och ja, det blev allt lite krig i magen ;-) Men jag hade inte förväntat mig nåt annat heller.

Nu tackar jag för idag och hoppas innerligt att alla basilusker är borta för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar