Translate

lördag 23 mars 2013

Aj!!!

Ja, det blev lite sent igår! Tiden liksom sprang iväg!
Hade en jätte mysig och rolig visning igår kväll! En massa glada och trevliga människor!
Tack för det!!!

Har just skjutsat Casper till farmor, han skulle sova där :-)

Dagen har spenderats ute, och inne!
Har försökt komma ikapp i tvättstugan... Det lär jag ju aldrig göra i och för sig ;-) men man kan ju prova!

Ute skulle jag ta ett "träd". Eller ja, det är egentligen en gren från en stor gammal björk som togs ner på mamma och pappas tomt.
I alla fall skulle jag ta det där trädet hade jag tänkt.
Hämtade en såg och började såga loss det. Ja för det var ju mer eller mindre fastfruset om man säger så ;-)

Fick till slut loss det, genomsvettig var jag och såg stjärnor gjorde jag!

Mamma hjälpte mig att bära upp det till altanen, bara det att när jag skulle lägga ner det tappade jag det, rakt på långfingret!!!!!!
Det gjorde sååååå ont!!! Det känns som hela nageln är lös och så börjar det bli blått och fint *Suck* ! Jaja, så går det när man "kan själv" ;-)

Vad jag ska med trädet till?!
Jo, jag tänkte sätta fast det i hörnet på altanen så att jag kan hänga lite lyktor och sånt i så klart ;-)
Ja ni ska veta att det är ett noga utvalt "träd" ;-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar