Translate

tisdag 19 mars 2013

Oj

Ja, det blev en spännande och givande kväll!
Visste inte riktigt vad jag gett mig in på när vi åkte.
Mot Äppelbo bar det av. Medbjuden som gäst var jag.
Jag har lyssnat och tagit in. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
Det var en avslutning för en medial grupp, så kanske man kan säga :-)

En kvinna som hette Mio berättade om Healing och vad hon har haft för erfarenheter under alla sina år. Väldigt intressant att lyssna på!

"Besökare" trädde fram. En del ville bara titta förbi för att dom tyckte det var så roligt att så många var där! Andra ville förmedla ett budskap till någon i lokalen.

Ja det var så sjukt spännande!
Rätt som det var blev jag alldeles yr!
Två gånger hände det under tiden vi satt där. Det kan tydligen bli så, mycket energier i omlopp.

Vill veta mer!
Skrev upp mig på en lista för en eventuell kurs i höst!
LÄNGTAR!!!

Tusen tack J för att jag fick följa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar