Translate

söndag 24 mars 2013

Sneak peak

Vilken härlig söndag!
Solen skiner, barnen leker och vi har precis ätit hemmagjord tunnbrödrulle :-D

Vi har hunnit pyssla lite, fikat på altanen i solen och klättrat i träd. Nu har vi krupit ner i soffan under filten en stund :-)

Jag tänkte att ni, mina kära läsare skulle få en liten Sneak peak på några nya saker som kommer i sommarkatalogen ;-)
Cilia hjälpte så klart till ;-) "Ååå mamma, det luktaj sååå gott!!!"
Jag kan bara hålla med ;-)











3 kommentarer:

  1. åå vilka härliga färger på nya ljusen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!!! Visst är det!!! Man blir så glad av alla dessa härliga färger!!! Det är föresten den lyktan jag ska hänga i mitt "träd" ;-) Kram

      Radera
  2. Gofisan! Men herre vad duktig hon är på att rita! Snart ses vi! :) Puss och kram

    SvaraRadera