Translate

lördag 2 mars 2013

Äntligen är husarresten över

Ja, nu har vi hållit oss inspärrade i 48 timmar och blev idag utsläppta!
Äntligen!!!

Jag och Cilia firade genom att åka och hämta ut 3 paket som väntat på oss.
Vi köpte lite påskfjädrar dom det ska pyntas med.

Eftersom jag bar två stora kartonger fick Cilia hjälpa mig och betala och som tack för hjälpen fick hon åka "Bilen"!!!
Vilken Lycka!!!!!

Jag frågade vart hon skulle åka
-Till Moja
- Jaha, vad ska du göra där då?
-Köpa!

Jojo, det ska börjas i tid ;-)

Sen åkte vi vidare till farmor och kusinerna för frukost.
Inte helt fel att bli serverade frukost en lördag så där bara!

När alla var mätta och belåtna blev det en tur till Bandyplan för lite skridskoåkning och när alla tröttnat på det gick vi in i ishallen och tittade på hockey, Malung-Mora spelade :-) 

Hejja! Hejja!

Tror att Julle i ismaskinen låg bra till där i vad som var mest intressant att titta på ;-)
I alla fall för vissa ;-)

Nu har vi tittat på Mello och hejjat där med!
En av de vi röstade på gick vidare. Har verkligen fastnat för Robins låt, ja, sån är jag ;-)
Casper gillade Jalla Dansa Sawa, den kommer nog att spelas en hel del här hemma om jag känner den här familjen rätt :-)

Tjejerna däckade, en i soffan och en i gungstolen och hann inte se klart mellot.
Casper sitter här och tittar på Scoby Doo 2, han vill aldrig va uppe längre så självklart fick han det!
Men om jag får gissa så står det inte på förrän han oxå vill lägga sig, ja, vi har kvällströtta barn som oftast ber om att få gå och lägga sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar