Translate

torsdag 7 mars 2013

Längtar

Den här veckan har jag i alla fall träffat barnen i bilen till och från dagis typ, inte fy skam va...
JO! Verkligen fy skam!

Men ibland kör det ihop sig!

Om jag längtar till morgondagen?
JA!!!!
Eftersom att jag knappt träffat familjen den här veckan har jag tagit ledigt i morgon eftermiddag så att jag ska kunna vara med på tjejernas skidtävling på dagis och heja på dom!
Sen blir det MYYYS hela helgen!!!!

Det märks på barnen att jag varit borta mycket.
Ciara hade hux flux blivit jätte ledsen och längtat efter mig på dagis en dag :-( . Suttit på isen och gråtit... men hennes vän "T", hade kommit, strukit henne på armen och tröstat, frågat hur det var och om dom inte skulle gå och leka :-) Det är väl helt underbart!!!

Cilia hade också "snakat" mamma... 
Hon blev jätte ledsen igår kväll när vi åkte...
Idag fick jag bära henne till bilen när jag hämtade...

Ja, jag antar att barnen är "bortskämda" med att vi är hemma mycket med dom, men man kan väl inte skämma bort barnen med för mycket närhet liksom!!!
Nej, sånna här fullproppade veckor ska det inte bli många av, även om de saker jag gjort och varit på har varit jätte roligt, det är inte det!
Det får inte bli för mycket bara, då är det inte roligt längre...

Nej, nu ser vi fram emot morgondagen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar