Translate

söndag 24 februari 2013

Minnen

Vi letade efter ett inlägg här på bloggen.

Skulle se hur gammal min andra dator var.
Tur man skriver om allt och inget så man kan leta reda på det måste jag säga ;-)

I alla fall så hittade vi en massa roliga inlägg och bilder på barnen och vad vi gjort, så nu blev jag ännu mer sugen på att beställa "blogg till bok".
Det blir ju dock en del böcker om jag säger så ;-) Men det skulle va sjukt roligt!
Tänkte ta olika färger på banden för olika år, så man kan hålla isär dom på ett bra sätt :-)

Jaja, nu till det jag egentligen skulle skriva.
Vi hittade ett inlägg om barnens rum där vi hade städat och gjort så fint!
"Åååå! Kom! Vi går upp och städar säger Casper!"
Så nu är han uppe och städar! Bara så där liksom!

Ja, det kan löna sig att dokumentera vardagen oxå ibland ;-)

Nu ska jag gå upp och hjälpa Casper :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar