Translate

fredag 1 februari 2013

Men usch Ciaja!

Cilia har sten koll.
Lovade henne att om hon lyssnade och inte bråkade vid läggningen 3 kvällar i rad så skulle hon få sova med Ciara i hennes säng.
Sagt och gjort, lovat är lovat och nu ligger dom där...

Ciara ligger och fiser och Cilia är snabbare än blixten! "Men USCH Ciaja! Det luktaj pjutt av dig!!!"

Om jag har svårt att hålla mig för skratt! Jo ni, det kan man lugnt säga ;-)

Men dom fixar det bra måste jag säga... Helt tyst och lugnt och stilla :-)

Önskar er en riktigt bra kväll och helg!
I morgon är det melodifestivalen! Det får vi ju INTE missa ;-)

Och där kom Cilia på att hennes egen säng är MYCKET skönare än Ciaras ;-) Jaja, dom har fått prova i alla fall och jag höll vad jag lovade ;-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar