Translate

fredag 15 februari 2013

Tyst och stilla

Idag har jag hämtat ut närmare 20 kg ljus!!!
Tyvärr var inte allt till mig dock ;-)

Massor med härliga dofter och fina produkter som ska få nya ägare :-)

När jag packade upp och sorterade allt slog det mig verkligen hur otroligt tyst och lugnt det var.
Igår hämtade mormor barnen och idag farmor, tidigare än vanligt. Det betyder så otroligt mycket att dom kan och vill hjälpa till!
I alla fall så blev dom kvar hos farmor. Dom ville sova där :-)
I morgon ska jag till Orsa på ett efterlängtat möte så dom skulle ändå vara där!
Har verkligen sett fram emot morgondagen! Ska bli superroligt!!!

Ikväll passar vi bara på att njuta av tystnaden! Inget tjat, inget gråt, inget gnäll, bara helt tyst och lugnt och skönt :-)

Varma mackor och nu ost och kex. Kanske till och med ska lyxa till det med en kladdkakemuffins ;-)

... Pst... Det på sista bilden är faktiskt mitt ;-) Med PL är alla dagar julafton ;-)









2 kommentarer:

  1. Jätte kul att läsa din blogg ! Är in nästan varje dag o kolla fina bilder o du är jätteduktig att skriva om allt ! Hälsningar från GINNY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ginny! Vad glad jag blir!!! Jätte roligt att du följer mig eller ja, oss ;-) Tack så jätte mycket! Kram Titti

      Radera