Translate

lördag 23 februari 2013

Konstig sjuka

Ja det blev dom jag förväntade.

En i stort sett vaken natt... sovit en liten stund mellan kräken bara...

Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra någonting för dom små liven...

Hon har ätit lite macka till frukost och druckit lite mjölk, det var hon själv som absolut ville ha det, så okej...

Inget av det har kommit upp i alla fall så vi får väl se vad det blir av det hela.

För andra gången idag och för 5:e gången på tre dagar ser vi nu Hotel Transylvaninen!

Ja, det var mig en populär film må jag säga :-D

Den handlar alltså om Greve Dracula och hans dotter.
Dracula har byggt ett hotell för monster, där dom kan ha en fristad från alla människor.
Ja, ni kan ju gissa vad som lyckas hitta dit ;-)

Den är faktiskt riktigt rolig :-)

Magnus håller ju på att försöka lära mig Photoshop... Vi börjar med att lägga olika filter :-)
Riktigt skoj, man måste ju börja nånstans ;-)

Nej, nu ska jag joina familjen i soffan, om jag får plats...
Efter den här får det bli Tingeling igen :-)

1 kommentar:

  1. Åååå stackarn =( Hoppas hon kryar på sig! Mys med film <3 Kraamis

    SvaraRadera