Translate

onsdag 27 februari 2013

Lugnt

Ja, det har varit en lugn dag.

Dom vill inte ha tillbaka mig på jobbet än ;-)
Men i morgon, om inte jag eller Magnus visat några symptom, så blir det jobb.

Dagen har varit lugn.

Farbror Micke kom och hämtade Ciara så att hon skulle få leka med Freja lite :-)
Hon har ju varit ok sen i lördags så det borde inte vara någon fara.
Dom ringde nu på kvällningen, hon ville sova kvar :-) Klart hon ska!
Man måste passa på att leka med kusinerna när dom är på besök!

Jag har påbörjat lite påskpyssel, men i väntan på att kycklingarna blir klara... ja... jag påbörjade dom för flera år sen och sen har dom bara legat... ni ska få se sen, så fick Caspers uggla ta plats

Vi har genomfört operation "Rädda dockan"
Helene frågade vad den stackarn hade råkat ut för... Ja, den har helt enkelt råkat ut för barnen... ;-)

Cilia har kommit på att hon ska ha "fjisyjej". Ja, alltså frisyrer...
Det är i och för sig bra, för då MÅSTE vi borsta håret ;-) Tänk att det ska vara så hemskt!
Sånna här uppsättningar gjorde ALLTID Gulli på Linda när vi var små! 

Jag, Casper, Cilia och Mario tog en skotertur på eftermiddagen. "Åh vad fint det är här" sa Casper när vi var uppe på myrarna i skogen. Och han har så rätt!
Helt fantastiskt!
Det känns verkligen som vår! Kan det vara så, eller väntar något bakslag...?
Ja, förmodligen, så vi får passa på att njuta så mycket vi kan helt enkelt!

Nej, nu ska vi snart bädda ner dom två vi har kvar här hemma.
Sen ska jag fortsätta läsa... Måste ju sätta mig in i den här nya världen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar